Reklamacje
Reklamacja powinna być złożona nie później niż w ciągu 7 dni od daty odbioru paczki.
W przypadku otrzymania towaru z wadą fabryczną Klientowi przysługuje roszczenie do producenta, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i warunkami gwarancji. Prosimy o kontakt na iwona@grafikareklamowa.pl z opisem zdarzenia. W przypadku stwierdzenia wad nadruku, prosimy odesłać na adres 32-720 Stary Wiśnicz 515, cały reklamowany nakład. Przesyłkę prosimy starannie zapakować.
Nie przyjmowane będą reklamacje błędów nadruku powstałych z winy zamawiającego (wszelkie błędy niezauważone przy zatwierdzaniu tekstu do druku). Koszt pakowania i odesłania przesyłki do sprzedawcy, ponosi kupujący.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej Klient powinien sporządzić stosowny protokół i uzyskać podpis kuriera – osoby dostarczającej lub wydającej przesyłkę.
Zwroty BARDZO WAŻNE!
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb. Wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu. Tak więc nie ma możliwości zwrotu (nie dotyczy zwrotów reklamacyjnych) zakupionych towarów.